Stoppa mobbning!

Okej det blev inge sova, låg och kollade tv. tänkte jag skulle ta en promenad, men vi får se för det snöar och blåser.
Just nu sitter jag och försöker verkligen koncentrera mig på att stava ordentligt, usch har slarvat med det. Yes jag skrev det så som det ska vara. Av någon dum anledning när jag ska skriva det så blir det alltid först dte, jag vet inte varför, typ dum vana. Jag är inte riktigt van än att skriva mycket med datorn, jag har kommit så långt att jag inte hela tiden behöver kolla på tangentbordet, men då jag inte är helt säker gör jag det ändå. kanske därför det blir fel med stavning, stor bokstav och punkter osv. Egentligen tror jag att jag är säker det är bara det att jag får för mig att jag inte är det och då blir det fel! Men skitsamma i det nu känner jag.
Här hittar du min sida på facebook:
http://www.facebook.com/pages/Du-ar-bast-for-att-du-ar-du/167218669982526

Den handlar om mobbning, hur man kan må bra, ja en sida för att visa att man är bra som man är. Mobbning är något jag vill jobba med. Jag har själv blivit utsatt för det pga ett bråk med en tjej. Så den tjejen och hennes kompisar fick hela min klass att frysa ut mig. Jag vet hur det är att känna sig onormal, som att man inte passar in. Idag så vill jag inte vara som alla andra, idag är jag stolt för att jag är jag. Jag brydde mig inte om min klass, jag klarade mig själv, vilket jag alltid gjort, lekte ingen med mig så lekte jag själv. Jag trivs att klara mig själv, men idag så är det självvalt, då var det inte det. Det finns dom som inte är starka att klara det, det finns dom som kämpar hela livet för att passa in. Jag vill att alla ska se att alla är olika och att man ska vara stolt över sig själv.
Att olika kan ändå vara lika:)
Nu gick mamma och pappa ut.. kanske jag med ska ut...


Kommentarer
Daniel

Bort med mobbing!

Jag e en av dom som bliit mobbad, böt skola, fick hjälp & nya vänner & bättre självförtroende.

Men alla har inte den turen.

Många känner har mobbing satt spår för livet. Och ser sej destruktivt i uttryck.

Ush

2010-12-19 @ 13:51:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Björn Hultman

Intressant och bra inlägg. Kolla min egen blogg om ämnet, då jag föreläser om det.

2010-12-21 @ 08:27:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/mobbning


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0