Tingad

Efter mycket tänkande så bestämde jag mig!! hon ska bli min-- så rut(som hon heter nu) har jag tingat!!
ska betala ting avgift sen och så:) nu längtar jag jätte mycket!! Men den 14 januari ska jag dit och den 14 februari är hon 10 veckor och då flyttar hon hem till mig, kanske flyttar hon hem till mig när hon är 8 veckor, det får vi se!!
Men nu har jag tid att förbereda mig, valpsäkra och så vidare. kolla på koppel, halsband och massa annat.
Känner mig lättad och glad. Pappa är bra på att komma på namn så väntar lite med sånt. Okej lillebror hade rätt, jag fick en ide om att hon skulle heta saga, fast då Zaga och han sa att det ser fult ut med z och ja han hade rätt och hon passade inte alls att heta det!! här är hon lilla "rut":
I morgon åker familjen welander till hedemora för att träffa farmor. även trixie och axel får följa med:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0