Skit dag

Tack vare pappa lyckades jag rädda ganska mycket av datorn:) men fattas mycket som alla filer till min hemsida, men det ska nog gå att lösa.. hur lyckades allt försvinna?? ja jag skulle ta bort alla bilder och sen försvann alla filer från 2 olika ställen... klatingt och mysko, fattar noll... fan pappa är värsta dataguden;) Så ingen hund, allt borta från datorn(mycket är räddat), måste göra om en hel del skolsaker, sortera alla 1700 bilder igen, kolla upp vad som är borta.. näää sova bort denna dag nu och kämpa åter i morgon... blääää.. är inte alls på humör nu..
började bli lite gladader när allt med datorn kom... usch och fy och blä..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0