Mycket nu

med tanken på det dåliga vädret ute och att farmor mådde inge bra alls, så fick det bli att åka dit en annan dag.. det var ju synd....
Har fått svar från 3 stycken nu som har valpar, en med border collie+schäfer 4500 kr, en med griffolloner 4500 kr och så en med russel valpar pris okänt. Första finns i säter, andra finns i hallsta och tredje finns i sala eller ja utanför sala i ransta. Russel valparn aär klara den 11 februari och då har vi träff i skolan, men det blir svårt i alla fall att ta sig till henne och sen till tågstationen. Men vi får väl la se hur det blir med allt.
Jag vaknade vid 3 och kunde inte somna om, så låg och halsov ett bra tag till typ halv 6 då somnade jag och sov till 9.. så fick sova i alla fall:)
Idag ska jag städa, läsa, plugga och gå ut..
adios alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0