Min data debut

God morgon Sverige!!! När gjorde ni er data debut(använde dator första gången)?
man tycker ju att jag som är ganska ung borde typ vara upp växt med datorn men nej när jag gick på media alltså för lite mer än 4 år sen så var det då jag riktigt började använda datorn och då kunde jag knappt något alls och för tre år sen skaffade jag min första dator. Så för att vara mycket självlärd, lärt mig en del från media så tycker jag att det går väldigt bra för mig på skolan nu:)
God morgon Sverige!!! När gjorde ni er data debut(använde dator första gången)?
man tycker ju att jag som är ganska ung borde typ vara upp växt med datorn men nej när jag gick på media alltså för lite mer än 4 år sen så var det då jag riktigt började använda datorn och då kunde jag knappt något alls och för tre år sen skaffade jag min första dator. Så för att vara mycket självlärd, lärt mig en del från media så tycker jag att det går väldigt bra för mig på skolan nu:)
i 3an använde jag dator första gången, spelade ett data spel. I femman och sexan så fick vi spela olika data spel till skolan och skriva arbeten i bland, jag använde även internet lite smått då. Sen flyttade vi till spanien. sen så i högstadiet så använde vi internet och word, datorn blev ju mer och mer något man nästan måste ha. Sen började jag på media och då använde vi dator hur mycket som helst. Så där kom jag som knappt använt dator och skulle sitta vid en massa avancerade program och så mina kompisar som var vana vid datorer så det är klart att dte k'ndes hopplöst. sen 1 år senare köpte jag min egna dator och idag så använder jag dator mycket. Så på fyra år har jag lärt mig enormt mycket och nu på IT-pedagoglinjen så tycker jag att det går jätte bra för mig.
Men jag har nästan växt upp så som mina föräldrar gjorde, dom försökte få mig att vara ute och leka mycket och datorer var ju inte så stora när jag växte upp. jag är glad att jag växte upp utan datorer och att daorn kom in sent i mitt liv. Sen är jag facinerad över mig själv att jag lärt mig så mycket och att det går så bra för mig!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0