jag vet att jag kan!!

Duktig jag är, har pluggat en hel del idag:) är typ lite pedagogik kvar, sen ergonomin så klart och sen eget program val:) applåder till mig!!!
Alltså vet ni hur nervös jag är för att ha hund nu, alltså jag vill ju lära mig och aktivera min hund osv men det jag är rädd för att att misslyckas, att jag ska få en en hund som aldrig lyssnar, som springer och är borta i flera timmar, som skäller och är agressiv. Men så är det alltid med mig, ena stunden är mitt självförtroende i botten och i nästa är det på topp. Med hunden så svajar självförtroende jätte mycket just nu, tror det är för att jag är nevös och så vidare.
Jag får försöka hitta en punkt där jag känner att det kommer gå bra.
Förresten min studentmössa, som jag la ner i lådan vi fick med mina blommor hade fått mögel på sig....
hmm... Så jag fick tvätta rent den så gott det gick.
Uppdatering med håret då, ja det är ljusare idag än dte var igår. Ska nu vänta på att pappa ska klippa mig och sen blir det en färgning till för att se hur det blir!!! Det ser väl okej ut just nu, men inte så som jag vill ha det än!!! tålamod!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0