ingen lust!!!

har inte haft alls lust med pluggandet så det har gått sådär, men nu blev jag äntligen klar med pedagogiken, nu ska jag göra det sista med ergonomin och sen blir det att göra klart hemsidan.. i helgen SKA jag göra klart operativsystemet!!! så trots att jag varit sjuk, inte haft lust, haft mycket med jobbet och annat så verkar det som att jag blir klar i tid även denna gång:) Fan vad duktig jag är;)

Vad tyckte jag om julkalenderna då????
jo den var ganska okej, men det var ju bara första avsnittet...

nu ska jag vara en snäll syster och hjälpa bror med hitta julklappar, sen ska det pluggas lite till...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0