I love it

Alltså det där med att bli super glad för att folk läser och hetsen för att man typ vill att alla ska läsa ens blogg den har jag glömt för länge sen!! Det är super kul med er som läser min blogg helt klart det!!! men ack jag vet ju att min blogg inte är super intressant och nopp jag vill ju ej bli kissie 2. Jag vill ju bara få skriva och sen är det kul om någon läser.. men kommentarer ja I love them:) det är så kul med kommentarer för det visar ju något eller hur??
men sen är dte bra med dom som bara läser också:) det visar att folk är lite intresserade. För vad säljer egentligen??? jo typ sånt som kissie, apow och dom skriver om och sen bloggare man känner och sen bloggar man kan känna igen sig i. Jag skriver ju bara om mitt liv, och mina tankar. mest skriver jag ju för att få ut alla mina tankar och för att ja det känns bra att skriva!!!
Något jag måste bli b'ttre på i mon blogg är med bilder och mer varierande bilder än alla mina fjortis bilder;)
förresten här kommer en bild, fick bara för mig att göra den i paint när jag skrev om detta;) så rolig bild:
Bortskämd 'r jag i alla fall inte, försökte låtsas att jag var bort skämd och att pappa gör allt för mig på en gång. ha ha det fick jag äta upp snabb. jag bad pappa att han skulle klippa mig och han svara jadå. jag svara ja men nu. han bara nej jag ser fotboll och sen 1 timme senare fråga jag samma och han svara- nej men någon annan dag.
hmm... dame jag som tänkte att jag ändå skulle duscha ja då kunde pappa klippt mig innan och sen kunde jag färgat första gången idag och sen duschat.. men nej då....  vem tusan har sagt att det inte är bra att vara bortskämd??;)
Nej nu ska jag duscha!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0