Hund längtan

Sitter och spelar sönder den där jäkla jessies girl låten... är så kär i den;) kollade på glee idag:)
har hela säsong 1:) gjorde klart ergonomin, försökte filma mitt mapp träd gick åt skogen... Har inte gjort frågorna.. jag är så trött på att plugga just nu jäkla skit!!!

Jga har börjat fundera på vad tusan jag ska göra till nästa höst och om jag ska ta kör kort...
söka in till skola för att plugga eller söka jobb och jobba eller bara skita i allt;)
ta körkort eller inte.... skaffa hund... ja just ja jag vill ha en hund eller nej jag ska skaffa hund.. 
jag har velat ha hund hur länge som helst sen jag var typ 12 år... och nu är längtan stor..
typ vissa vill ha bebis/längtar efter bebis medans jag vill ha en hund. Det skulle passa mig och mitt liv tror jag!!
Den skulle få heta något av dessa namn:
- cola= låter coolt
-kent= för jag lyssnar på kent
- Z= som i mitt namn Zandra.. z definerar den jag är och mitt liv:)

Så ja någon gång ska jag skaffa hund.... no baby but yes a dog:)

vad vill jag ha för hund då?? jo helst vill jah ha typ en chihuahua...och ja jag vet man ska inte behandla den som
en leksas... som sagt jag vill ha en HUND...



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
hawa

jag har ockso



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0