bortskämd

Kollade på annonser och hittade en med en schabrador- alltså labrador och schäfer. från västerås, så blev nyfiken på den. så nu har jag mejlat dom:) första kontakten är tagen:) Detta är ju första som jag tar kontakt med, sen är det ju inte säkert att det blir just dom. jag vet att schäfer och labrador kan vara ganska krävande hundraser, tro mig jag har inte bara bestämt att jag ska ha hund och sen så vidare nej nej jag vet ganska stor del vad jag ger mig in på.
och som tur är har jag ju hunddagiset och min familj till hjälp med min första egna hund. är dock nervös:)
Jag är extra nervös för att längtan efter en hund är lika stor för mig som för att skffa barn för en annan, därför vill jag att det blir rätt allt. Men vi får se hur det går!!!
Jag är bortskämd. alltså med kärlek. jag har kommit på att jag har fått en väldigt bra uppfostran. hade jag varit mina föräldrar hade jag varit jäkligt stolt. visst jag har begått misstag, men samtidigt är ju det en del av uppfostran att barn ska tänka och vara självständiga, våga göra saker och lära sig rätt och fel och ibland lär man sig genom misstag och så vidare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0