Vad skulle jag göra utan mina föräldrar

Men shit alltså... Min pappa kan vara så gullig ibland, han hade fixat ett jätte fint halsband till mamma
där det var hjärta och snäflinga på bland annat och sen stod det ett datum, typ 81 nånting(kommer ej ihåg;) i alla fall så visade sig att 1981 var året mamma och pappa blev ihop. liksom hur gulligt är det inte att efter 29 år komma ihåg det datumet:) Sen hade min kära kusin det är hon som gör smycken skickat med armband och öronhängen så jag fick öronhängena, jätte fina var dom:) så tack Ella och pappa.
På tal om min pappa, jag ska ju skaffa valp, sen om dte blir "bamsan" eller annan det får vi se, men i alla fall så säger jag till pappa att han kan ju få bestämma namnet på min blivande hund eftersom han är duktig på att se hunden och komma på vad den ska heta, medans jag som fantiserar mycket och överkollar kommer på konstiga namn i stället för att titta på hunden och komma på.... Vi får väl se hur det blir, men i alla fall så säger pappa att ja hon får heta transan, detta var för att först när jag sa vad bamsan hette så tyckte pappa jag sa transan, så nu säger han att den ska hetta transan. Ha ha pappa jätte kul;) Nej men namnet ska jag bestämma när jag får se min blivande hund. Men allvar nu vad tusan skulle jag göra utan mamma och pappa som alltid ställer upp och lugnar mig:)
.
.
Idag gick dagen fort riktigt fort. Tänkte plugga lite, kolla tv och sen sova.. är en dag i morgon med.
På torsdag är sista dagen sen är jag ledig:)

bilden är från google












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0