typiskt mig liksom

jag vet det är lördag och jag borde sova.... men i går sa jag till pappa att jag kommer sova vid 8 men ha ha nej då..
klockan 7 vakna jag... pigg som tusan..
satt och kollade lite på vilka som ska gå min linje, men hittade typ inga ha ha är ju nyfiken ju..
när allt funkar på first class ska jag fråga om det är någon som skulle kunna hämta mig i sala och sen släppa av mig där vid tågstationen.... med tanken på att det inte går någon buss. fick ju svar från en av lärarna om att det skulle vara bra att fråga... frågar man inte så vet man inte... skrev ihop ett mejl....känns lite dumt att fråga med tanken på att man inte känner dom. Men lika bra att fråga så det kanske löser sig på ett bra sätt. och sen vi ska ju lära känna varann...

en sak som känns lite dumt nu är att jag bor hemma, men som sagt jag har en plan med det....
och det är att tills jag fått ett jobb elller i alla fall har pengar så jag klarar att bo ensam så ska jag bo hemma.
just för att jag ska slippa få problem senare. har sina för och nackdelar med detta.
det är ju inte aå att jag inte skulle klara mig själv nej nej hade jag haft pengar, jobb så hade jag kunnat flytta idag
för jag klarar mig bra ensam. så med tanken på att jag hjälper mina föräldrar på deras företag för att få jobb
erfarenhet och att jag ska och vill plugga så är att bo hemma bäst för tillfället.

om jag hade jaft kille och han jobbade och han hade lägenhet då hade jag flyttat kanske till han
för då är man två att dela på hyra och sånt....

frågan är: är jag dum och barnslig som bor hemma? eller inte?

jag tycker att jag är smart som tänker mig för, att jag tänker efter och inte bara flyttar.
det enda som är drygt är att man kan inte riktigt göra som man vill, det känns pinsamt.
men fördelarna väger upp nackdelarna.....

nu till en annan sak. jag såg att de som skrivit på sin profil på first class har skrivit om de är gifta, har barn, är sambo och så... så är det alltid. man skriver om man är gift, men har aldrig sätt nägon skrivit i presentation att dom är singel... på många sidor när man ska bli medlem kan man ju välja alternativ tex om man är singel, gift, förhållande. men när folk skriver presentaion om sig själv och man är singel så nämner man oftast inte det.. lite intressant!!!

men nu ska jag ta en promenad....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0