städning

hej alla sötisar har nyss vaknat:) har bara haft tidningarna idag så skönt att vara ledig från hunddagiset ibland.
sitter och lyssnar på när brorsan dammsugar sitt rum. ska väl fixa lite lunch till han och mig snart.
sen blir det till att städa rummet och gå ner på stan en sväng......

har knappt suttid vid datorn nu i veckan men det kan bero på att jag måndag,onsdag, fredag jobbar från 3 på morgonen till 6 på kvällen. tisdag, torsdag från 5 på morgonen till 6 på kvällen!! så därför orkar jag inte sitta vid datorn.. jag kommer hem, duschar, äter mat, kollar tv och sen är det dags för att sova typ ju.... orkar inte sitta vid datorn tills efter 12 på nätterna.. skulle aldrig funka...

nu kom posten ska se om jag fått brev från skolan.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0