sova??

hej alla!! jag har nyss sett klart pulp fiction:) grymt bra film.
men nu funderar jag på att sova! har färgat håret så nu är det mörkbrunt igen:)
ha ha jag minns när jag färga håret första gången, jag vbar 14 år och färgade det blå/svart. var ascoolt.
nu är det inte lika kul att färga håret längre. nu gör man det bara för att liksom.

usch vad trött jag är på killar förresten.... förlåt men jag är det.

nej finns bara 1 person för mig och det är JAG!!! ha ha jag vet jag är ego.
men jag klarra mig bäst själv. känns sorgligt ibland att vara ensam.
men känns skönt med!!!

det är bara du och jag nu brukar man ju säga... men det är bara jag:) tills jag hittar en ordentlig kille
som accepterar mig för mig!!!
vem säger att man måste ha förhållande?
vem säger att man måste gifta sig?
vem säger att man måste skaffa barn?
vem säger att man måste att det är jobbigt att vara singel?

jag klarar mig bra ensam. så tills den "rätta" tycker upp
så klarra jag mig bra:)

jag tänker inte skaffa någon bara för att jag inte vill vara ensam,

nej jag klarar mig bra ensam.

hittar jag en kille som accepterar mig för den jag är
en kille som är snäll
en kille som ä'r trevlig
en kille som delar en del av det jag gillar
en kille som vågar säga ifrån men fortfarande är trevlig!

våga vara ensam!! det är inte farligt!!!!
god natt världen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0