otherside

hej alla! kom nyss hem från jobbet:) äntligen helg. kingen är här hemma i helgen:)
lite kul. är sjuk eller ja halv dålig. var värre i morse. men nu ska jag städa och lyssna på musik:)
mitt rum ser ja hemskt ut just nu! köpte melon till min fruktsallad:) men det blir fruktsallad i morgon:)

A hörde av sig idag eller ja i natt:) han hade kommt hem från Oslo
känns konstigt att han ska flytta dit. även om vi inte snackar så jätte mycket
längre så är han endå min vän!

ha ha jag pluggade en stund igår i alla fall:) men i dag blir det nog inge plugga
för ska städa. kanske lite plugga:) blir inge studiebesök på onsdag, utan den 13
men jag kan inte då. ja ja det fixar sig!

 

xoxo zandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0