nästan allt klart!!

hej alla..... nu har jag beställt tåg biljetter, dit och hem, bussen till avesta och hem från avesta köper jag på bussen.
och till skolan så får jag skjuts:) känns super bra!! ska bara ringa i morgon för att se att det var helt ok!
är skit nervös nu! har packat klart allt(kommer hem sent i morgon och på fredag blir det bara stressigt) nästan allt.
får se om pengarna hinner komma på fredag annars får jag låna av pappa. hoppas i alla fall att pengarna kommer snart så jag kan hämta ut mina paket.

men allvar nu jag är skit nervös, alltså shit. vet ej varför!!!




men nu ska jag städa lite.....

jaha jobba i morgon!!

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0