money

hej alla! har precis köpt klart min brors present. gullungen(inte alltid så gullig:) fyller år den 7 september.
inser att mina pengar gått åt som smör(fast jag har en del kvar). det är inte så kul med pengar, man köper saker bara för att! men sen kommer jag spara pengar till nästa sommar! men det är värre att göra avc med pengar när man inser att man bara köpt massa skit, det har jag inte gjort nu.

annars idag så har jag helt gjort klart word uppgifterna, fixat till dom lite. har gjort nästan hela mini kursen.

sitter här nu och mår lite illa:( tror att det beror på den starka lukten av parfym, jag tål inte starka lukter.

ska öppna fönstret och ta en dusch...

hej hopp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0