inte trött

alltså visst det var inget farligt med pillrerna vissade det sig. men jag mådde så konstigt
och att allt jobbigt som hänt liksom spelade ingen roll, jag vill bara känna mig normal igen.
och nu när jag sovit lite, fått mat i mig, frisk luft så känns allt super... bättre än på länge faktiskt.
och i morgon tror jag allt kommer kännas ännu bättre, när jag fått sovit ännu mer och börjat
verkligen med att förändra mitt liv och sätta i gång med jobb.
känns som att allt kommer ordna sig liksom, visst kanske motgångar men jag kommer klara det!!!!

just nu vill jag mest att mina pengar ska komma, få åka till skolan.. ja bara få komma igång nu!!!!


men nu ska jag kolla film och ja kanske gå en sväng eller ta en träningspass...

adios


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0