hjärnan på högvarv

god morgon alla.... jag har läst att hjärnan jobbar som bäst när den får stimulans och när man äter rätt och motionera. när jag delar ut tidningarna så går min hjärna på högvarv, jag är verkligen smart då;)
jag är ganska smart bara det att jag ofta tänker att jag inte är det och att jag överdramatiserar allt.
mamma och jag diskutterar alla möjliga sorters saker och det får en att inse att man faktikst är smart.

tror vi diskutterade en lång stund om skolan idag.....
och att bara för att folk behandlar mig dåligt eller bara för att jag inte gillar någon
så betyder inte det att jag behöver vara elak... nej jag behandlar oftas folk väldigt bra....
även om danile tycker att jag behandlar folk fel, men det gör jag inte.. inte med mening....

har ont i magen idag:( usch.....

det regnar ute, usch och blä



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0