frukt och loka:)

hej alla! har nyss kommit från affären:) köpte frukt massa frukt och loka!! i morgon blir det fruktsallad eller kanske på lördag!blev äpple, banan,kiwi,vindruvor. funderar på att köpa mnörkcholad som man river uppe på men nja jag vet inte. vecka 36 börjar jag på gympa. ska gå medelgympa och gymstick! måndag och onsdag. ska cykla dit och på tisdag, torsdag ska jag cykla till jobbet och hem. måste ju avancera mit liv och min träning. efetresom jag inte har tidningarna nu så blir det mindre träning. så klart rör jag mig mycket på jobbet, men vill göra annat med. sen på helgerna ska jag även börja träna mera. nu har dte blvit att man liksom varit så slut att man inte velat. men nu ska jag ju ha ett hälsosamt och aktivt liv. så på lördag tänkte jag ta en morgon promenad, sen en till promenad och sen ett träningspass på eftermiddagen och sen en promenad på kvällen. sen på söndagen ska jag nog ta en lång promenad!!! blir inge plugga idag känner jag! jag skjuter inte upp det, men blir inge kul att plugga varje dag och jag får ju bestämma själv:) så¨länge jag blir klar i tid så är det ju bra...

http://sofiaochmoa.blogg.se/images/2009/fruktsallad_35507622.jpg

 

xoxo zandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0