first class

fick brev från tärna!!!

fick när alla träffar är och vad vi ska göra då.....
måste köpa böcker till de olika data programen. lite drygt just nu med tanken på
att man måste kolla vilket office man har och operativsystem och jag ska ju köpa ny dator så
jag kan inte köpa böcker än.... men det fixar sig... sen så måste jag mejla om att jag ska sova där..
måste fixa first class inloggningen... detta k'nns drygt... ska snacka med pappa. hoppas jag klarar skolan..

men nu ska jag städa!!!

http://www.edvinssonsblogg.se/wp-content/uploads/2010/03/snabbare.dator_.jpg
så här kommer min data bli efter 1 år på tärna!!! ha ha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0