2 år sen

vet ni vad jag gjorde denna dag för två år sen????  på en fredag..
jo dels så jobbade jag på solliden, hade pojkvän, skulle börja andra året på barn och fritid, klippt håret jätte kort.
och just den 8/8 så var jag på bröllop. det var jätte fint bröllop och precis som för 2 år sen så regnade det.. det regnade ända fram tills vigseln, det var cooolt. det var marcus(mitt ex) pappas och hans fru som gifte sig....

igår kolla jag på film, gilbert grape och snacka på msn.....
som vanligt så bråka jag och daniel..
andres snacka jag lite med, men det känns så stelt och konstigt:(
Nicke ringe mitt i natten och dryga sig, fick damp på han och skrev att han skulle växa upp...
fattar inte varför Daniel ska tjata om mina bilder, känns jobbigt. vill bara att det ska vara som det brukar....

Nu ska jag käka frukost.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0