snodde av kissie:)

läste kissies blogg och kom på att jag skulle ju skriva om mig själv.. så nu gjorde jag det.. ha ha lite kul...så ja jag snodde denna ide av henne, men jag bryr mig inte.... mitt liv!!!


info om mig?


Bästa veckodagen: Lördag!

Humör: Trött!


Favoritgodis: Hhmm.. Sura cola-snören!


Är det nåt du absolut inte äter: Vitkål, UEK!!


Kläder just nu: Hotpants och linne:)


Musik just nu: dressed för sucksess med roxette

Favoritsaft : Hallon



Dagens längtan: Sängen och hmmm ja ni vet...


Hur många kuddar sover du med:  3


Spelar du nåt instrument: ha ha ha ha

Dagens frisyr: rufs:)



Kommer du ihåg din första kärlek: Självklart!


Har du några homosexuella vänner: Dah..?


Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart!


Ser du på kärleken som ett misstag: Verkligen..


Bio eller promenad: Promenad med rätt person men bio slår aldrig fel, jättemysigt!


Dagens borde: plugga


Dagens  fundering: om A hata mig


Snarkar du? Nej! :D


Rädd för insekter? Nej, nej jag var liten åt jag myror…


Det här är jag bra på: skriva, läsa vet i tusan


Vad vill du jobba som? vet ej


Chips eller godis? Båda!



Skriver du dagbok? ja min blogg


Har du tatuerat eller piercat dig?ja



Hur många syskon har du? Min lillebror



Är du rädd för blod? Jag vill bli en vampyr..


Anser du att du är stark? Stark som person ja! ;)


Röker du? nej inte nu!!!

Snusar du? Nej!


Använder du knark? Vill inte förstöra min kropp, så ALDRIG TESTAT!


Kaffe eller te? Chailatte, MUMS!


London eller Paris: London!

Favoritfärg: Svart..

Född: småland

Nationalitet: 100 % svensk!


Kommentarer
Johan

Sv; jag tror du kommer över det :) Du är säkert en stark person!

2010-04-05 @ 20:50:45
URL: http://jayb.blogg.se/
EMMA

OMG VAD FIN BLOGG!!!

JAG SKA BÖRJA LÄSA DEN BARA DU HAR BRA UPPDATERIN :) :O :O :O

2010-04-06 @ 19:39:12
URL: http://hundraprocents.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0