mina måsten....

har ni något/någon ni inte klarar er utan.. eller ni klarar er utan men känns som att ni inte gör det. eller om ni tex inte lyssnat på musik på en hel dag eller inte använt mobilen på en hel dag så känna det som att något saknas, som att något är fel... ja i alla fall så har jag lite saker som jag känner är ett måste i mitt liv, kankse inte varje dag eller jo vissa saker... men här är dom:

1. musik=
utan musik är jag inte hel:)
2. sova'= alla måste sova:P
3. en härlig dusch:)
4. böcker= jag älskar att läsa
5. att få känna mig fri
6. promenader= så härligt att gå.. minst en promenad om dagen gör att jag i alla fall mår bra!!!

sen så finns det väl andra saker, men detta är 6 stycken saker som gör min vardag så bra....ibland älskar jag mitt liv!!!!

http://uptownkids.net/files/uptown/My%20Life.jpg



Kommentarer
Johan

Sv; Hmm okej. För jag tror inte Sandra Bullock var speciellt känd när du föddes. =P

2010-04-06 @ 22:32:50
URL: http://jayb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0