lite nyheter

ja tänkte ta upp lite nyheter som händer i världen!!!

läste i aftonbladet(klicka här) idag om att det som skapat farmville (som finns på facebook)
har tjänat super mycket pengar.  det är coolt. men jag fattar inte att så många spelar det.. helt sjukt..

"Fortsätter stoppet konkar flygbolagen"

en sak som är häftig är att det som händer på ett ställe i världen påverkar andra länder. men
det är hemskt när det händer när det händer såna här saker och krig. krig och naturkatastrofer är hemska.


jag är som sagt super kass på att hålla mig uppdaterad på vad som händer i världen.
jag lever i min egen lilla bubbla:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0