jag träffar alltid fel kille.

men liksom seriöst nu tröttnar jag ur..... en kille skickar sms till mig och typ fem sms senare fårgar han chans på mig. jag vet inte vem han är... och hallå går han i lågstadiet eller.... nej bläää...

jag träffar bara fel killar. mina ex har inte passat mig, andra vill bara snacka sex eller har för bråttom, och den enda killen som det kännts rätt med, som allt stämde med ja han gjorde jag fel med... skit...

om jag någon gång träffar en kille som är normal, som är typ som A eller ja ni fattar så ska jag fan inte sabba det...

kärlek gör ont....

jag vill ha killen som inte vill ha mig....

kommer jag någonsin komma över han och hitta npågon????

tänk om jag om typ 10 år möter han och han är lyckligt gift och har barn och jag är ensam.. bläää hemsk tanke...

jag minns alla våra ord, våra löften.. vad hände??





jo vi lever i för olika världar som inte funkar med varann. vi är för lika men för olika. och du hatar mig. men ändå är det dig kag vill ha. varför kan inte kärlek vara lätt???
http://4.bp.blogspot.com/_8UQUvpBBDt4/S0im557-ihI/AAAAAAAABYU/T8PMlH_FU6o/s400/heart.jpg
kommer mitt hjärta läka????
du kom, du rädda mig, du lovade mig, du trösta mig, du fanns där. du träffa mig
så en dag var du borta.
du hatar mig
kvar står jag
ett brustet hjärtat
en tår
och en saknad.
du skulle ju finnas där
du skulle aldrig såra mig
du skulle aldrig hata mig.
varför hade jag rätt???



hmm ja och så slutade detta inlägg med att jag gråter över A som vanligt!!!
jag fattar inte varför jag bryr mig.. varför jag hoppas du ska skriva till mig.. du hatar ju mig..
men så skriver jag till dig.... jag skötte mig, men inte fan kom du tillbaka... så nu har jag tröttnat.... jag skriver ett sista mail och det gör jag för min egen skull.... så hata mig, tyck att jag är jobbig, tyck att jag är patetisk som skriver.... bara för att du skiter i mig, för att du har så lätt att glömma.... jag är inte du.. jag är jag.... men skitsamma....




Kommentarer
Johan

Hoppas du mår bättre snart :(

2010-04-05 @ 20:35:31
URL: http://jayb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0