bella och tyra show

åhh älskar att kolla på det, skrattar hela tiden... det är så fjantigt, så barnsligt, så fjortis och åhhh bläää men det är så hemskt att det blir roligt... värt att kolla på om man vill skratta och irritera sig:) man blir på bra humör och taggad!!!! dom tar upp bra saker, är motiverade och tror starkt på att förändra saker, men det blir lite överdirvet ibland. hoppas det utvecklar sig:) men samtidigt så älskar jag när man kan störa sig på saker... så det är bra som det är... det är intressanta saker och man får irritera sig emellan åt:) love it!!!

http://bloggar-mu.norran.se/alexandraohrlund/files/2010/01/isabella-l%C3%B6wengrip-tyra-sj%C3%B6stedt.jpg
måste ju faktikst säga att dom tar upp bra saker och det är ju bara början och då brukar saker vara
lite dåliga..... 

så ta detta inte fel, jag gillar det!!! på mitt sätt!!


Kommentarer
Jasmine

Jag gillar det faktiskt :) Förutom att Bella ska fnittra hela tiden........

2010-04-02 @ 14:45:47
URL: http://plingel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0