24 timmar

god morgon på er.... var vaken i över 24 timmar.... somnade kl 4 i natt... och sov tills halv elva...
är trött fortfarnde... snackade med D ett tag till se sov han. A slutade prata... hittade micke(marcus/mitt ex kusins fd kille) pratade mycket med emelie(marcus kusin) och micke när marcus och jag gjorrt slut.
men sen så blev min tele stulen så tappa bort deras nummer. men i går på chatten så skrev micke(visste inte att det var han då) och sen fråga han vad jag hette och jag sa zandra och då visste han vem jag var:P
super kul att snacka med han sen...  kul att snacka med folk man inte snackat med på lämnge.. borde lägga ut en super rolig bild jag har på han;) men jag lova... ha ha...

ska snart gå ut och sen fixa mat.....

kram på er...

skit måste plugga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0