söndagar suger!!!!

ja nu sitter jag här och ska snart fixa i ordning mig så jag kan lägga mig i sängen. ska tvätta mig, borsta tänder och kamma håret och byta om... känner mig heöt sliten tror jag börjar bli sjuk.... blääääää....
sitter och smsar med killen jag börjde snacka med igår. han är jätte snäll. han har lovat att lära mig att köra bil och skjuta lerduva:D hi hi de kommer gå illa. ska snart ringa han:D
har lovat att inte smsa andreaa eller nicke.. ha ha

ha ha jag ser ju hel konstig ut,, men som linus ksulle sagt ja men herregud zandra du är ju blond....


puss på er alla nu ska jag in på toa.....




Kommentarer
janina

:)

2009-09-06 @ 21:30:49
URL: http://lovedrama.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0