god morgon

god morgon alla glada! själv så har jag fått ta ut min aggresion på min dumma kamera.. jag har sovit ganska bra i natt.. 

jag började snacka med en kille igår. han är jätte snäll... men en så länge får han bli hemlig! ha ha jag är inte känd så spela roll men ha ha ....

just nu sitter jag och snackar med andreas och är sur på min kamera. lyssnar på musik gör jag med..
sen ska jag gå ut och gå, käka lunch, gå ut igen.

de regnar ute!!

i morgon är de skolfotografering.. jag håller på att förbereda mig för de. tänkte ta kort och visa, men eftersom min kamera hatar mig så gick de åt helvete.. skit kamera..... 

jag har ingen inspiration vad jag ska skriva...

just ja jag ska plugga snart.. ha ha

ha de bra



Kommentarer
- H*

- have fun : )

Jennica Björk

Har frågestund just nu. Fråga gärna frågor om den andra sidan.

2009-09-06 @ 16:07:13
URL: http://jennicabjork.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0