tom och ensam

jag mår bra.. jätte bra.. eller inte...
kul liksom att vilja ha någon som inte vill ha mig och nu måste jag låtsas som vanligt. men vi kommer alltid vara kompisar men jag tror att en del av mig alltid se på han som mer.... jag tror han är den rätta för mig, och de jag saknar i mitt liv... men som han säger de är för mycket som inte skull gå de skulle bli för komplicerat. vi är från för olika världar......... ¨men jag får ha kvar han som kompis i alla fall......... jag vet inte just nu känns allt jobbigt.

jag fattar fortfarande inte att andreas var här... jag önskar han var här nu...

idag hade jag prov:) de kändes som de gick bra.

just nu sitter jag i lokalen och väntar på att få dra hem... blir väl att jag får dra hem vid efter fem...... tråkigt...

jag känner mig så tom


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0