svikna löften

jag har inte hört av mig till andreas idag, men han har inte hört av sig till mig.
du lovade att inte försvinna ju!
han sa att jag betydde så mycket för han, att han gilla mig, att han behövde mig i sitt liv de verkar inte så nu.
de känns som han hatar mig:(

varför ska jag bli sårad jämt?
varför får jag de jag inte vill ha, men de jag vill ha de får jag inte.

andreas är inte som andra killar de vet jag..

är de så att mitt liv är dömt att vara olyckligt, att de som skulle vara så rätt för mig kan jag inte få.

andreas var sur på mig, skäll på mig... något... bara så jag vet att du finns kvar och bryr dig om mig....


eller är de så som andreas säger att när någon ger mig tystnaden så betyder jag inget längre, att jga ska skita i den personen.

att vad jag än gjort så ska jag bli förlåten om jag nu betyder något för den personen....



Kommentarer
*****

Jag vet inte om det kän hjälpa men när jag var olyckligt kär så bröt jag helt ett tag, det blev helt enkelt för jobbigt. Jag tog bort hans telefonnummer och msn.. Jag tvingade mig själv att inte kunna ta kontakt med honom.. Det gick faktiskt ganska bra.. Om ni kan vara vänner så hittar ni tillbaka till varandra.



Kram

2009-10-19 @ 00:08:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0