psyket nästa

jag kan inte äta, jag mår illa, jag kan inte sova, jag mår dåligt. jag känner mig tom.. allt känns meningslöst.

du sa att du tyckte om mig och allt de. du hade rätt man sk ainte säga saker man inte kan stå för sen.
nu är jag här igen. helt sönder och jag har ingen.

jag ä'r hemma från skolan idag med för är sjuk och sen för att mamma är orolig för mig.

jag mår sämre än någonsin nu.. för jag hade börjat må bra och nu känns de som att jag ä'r helt sönder.

jag orkar med dagarna för att andreas har fått mig att inse att bakom allt mörker finns de ljus....
men när andreas som var den enda som lyssna på mig och fanns för mig.. när han är borta nu så känns de som jag lgger kvar i mörkret.

visst jag borde inte påverkas så här mycket för de med andreas. men de handlar ju om att jag mådde dåligtt innan och de med andreas fins bara allt att spricka.

kanske är de dags att jag räddar mig själv denna gång...

men en sak är säker ingen kommer någonsin att komma nära mig igen....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0