rykten

fick höra lite rykten idag som går i fagersta. att marcus gjorde slut med mig pga att jag var otrogen eller att han dumpa mig för att jag inte var snygg nog åt han. för de första så var jag inte otrogen och för de andra så vet jag i vad han tycker om mig men mycket att vi gjorde slut var för att vi passade inte ihop de var bara massa bråk.

och sen skiter jag i vad folk tycker om mig mina vänner och familj älskar mig för den jag är
och om någon skulle dumpa mig eller säga att vi inte kan vara vänner för att de inte gillar hur jag ser ut då är den personen falsk. och varför ska man gå på utseendet? ofta jag vil ha en snygg kille som är dum i huvudet och elak nej tack.....

jag bryr mig inte om hur killen ser ut.. jag kollar efter hur personen är som person.

men okej jag är orolig vad andreas ska tycka om mig:/
visst vi kommer alltid vara vänner.. men jag är orolig att jag ska gilla han mer än vän(vilket jag gör typ) och sen kommer han att bara se mig som vän och att de aldrig kommer bli något... de skulle nog bli jobbigt ett tag då..
men men jag ska vara mig själv mer än så kan jag inte göra.....

kan ni fatta jag ska äntligen få träffa andreas:D men som sagt jag är glad och rädd....
hmmm..... de känns ju inge bra när andreas säger att ja man vet ju aldrig vad jag kommer tycka..... jag trodde han skulle säga att jag känner dig från insidan och de är de som räknas bara de att nu blir de mer verklig.... för de är så jag känner...... men skitsamma.....

jag tror i alla fall att de kommer bli skit... för i mitt liv blir allt skit.....








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0