20 om två veckor!!!

hej på er!

idag har varit en soft dag hi hi
har typ inte gjort ett skit idag eller jo jag har städat och pluggat lite.
var så jäkla trött.

kan ni fatta om 2 veckor är jag 20 år. tyckte inte de var länge sen jag fyllde 15 år
eller när jag fyll de 16 år och längtade tills min 18 års dag och nu står jag här och ska fylla
20 år. tänk nästa år kanske jag är på någon folkhögskola... hmm livet går för fort.
jag vill tillbaka till när jag var 15 år ju.

i morgon ska jag vara¨på hunddagiset hela dagen.
blir väl kul eller något. ska plugga.

men nu ska jag leta reda på skitkattungen som tydligen har gömt sig
sen ska jag plugga lite, duscha, krypa ner i sängen och kolla film.....

 

hej hopp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0