underbara drömmen!

god morgon alla!

sovit ganska bra faktiskt men vaknade flera gånger.
men sista drömmen den var fan bäst.
jag drömde att en person kom till mig och vi satt och snackade om allt
sen kysste han mig och sa att jag var den rätta för han
sen fortsatte vi att kyssa varann och de läskiga var att de kändes så riktigt.
sen drog han mig intill sig och sa att allt kommer lösa sig.
sen åkte vi hem till mig och.......... ja du kan lista ut själv.
allt var så underbart.
men han skulle åka hem så jag följde med han till bilen och han kysste mig och sa jag älskar dig.
sen när jag var på väg hem så ringde han..... ha ha nej jag vakanade och de var min bror som ringde och
sa att jag skulle gå upp... och drömmen var slut. dumma bror som väckte mig.
men minnet av drömmen finns kvar. och personen de handla om ja du de är hemligt..
jag tänker inte skriva vem för de kan vara pinsamt. tex om de är en kändis ha ha...
vem vet kanske drömmen går i uppfyllelse men mina drömmar brukar inte de eller jo vissa faktiskt. de skulle vara coolt om den gjorde de för då skulle jag berätta för personen om drömmen och jag har beviset ju... ha ha ´...

i dag så ska jag till farmor. så ska fixa i ordning mig. men snart måste jag in på toa..
sen ge katterna mat.

men vi hörs kram




Kommentarer
SANNASANNASANNA

Hej! :)

Vad hittar du på, på veckans tråkigaste dag? :)



KRAM

2009-11-01 @ 11:25:01
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
ISabelle

fin blogg<3

2009-11-01 @ 12:58:46
URL: http://sotttnos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0