så var allt kaos igen!

men gud vad roligt allt ska vara.. varför ska allt jämt skita sig för mig? jag förstår inte de.
jag får tåg/buss kort av skolan skoaln betalar, men jag ska köpa kortet och sen få pengar av skolan, men jag har inga pengar så jag trodde mina föräldrar skulle lägga ut, men pappa tror ju givetvis att skolan kommer inte betala tilbaka. s han vägrar lägga ut pengar.... men jippi jag kommer inte komma till min praktik....
och i morgon ska jag ringa skolan i västerås(min praktik) för de vill veta när och om jag kommer....
så jag är lagom glad just nu.

jag önskar jag bara kunde skita i allt just nu.

så någon som har någon ide vad jag ska göra nu?



Kommentarer
Linn

Jag kan säga att skolan visste betalar tillbaka, så länge du sparar kvittot. Har du inget kvitto så betalar dom inte tillbaka, så det gäller bara att spara kvittot. Dom har alltid betalat tillbaka till mig, och jag hade båda mina praktiker i Västerås förra läsåret. Skolan lurar inte oss på pengar..

2009-11-10 @ 17:58:32
URL: http://flikkanhosdig.blogg.se/
Anonym

Du får väll stå på dig lite och övertala din otroligt egecentriska/insnöade pappajävel att han lägger ut pengar. herregud, vad tror du själv?

2009-11-16 @ 10:45:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0