paniken sitter kvar.

god mrogn alla sju sovare....  jag har fortfarnade inte hört av andreas och de
` suger totalt men vad ska jga göra?
vill han inte prata med mig, svara på mina sms och ignorer mig så är de inte så mycket jag kan göra. jag verkar ju bara patetisk om jag fortsätter höra av mig. jag har hört av mig för att han ska se att jag bryr mig och saknar han men mina sms har blivit fel då jag vart ledsen och sur och han blir noog bara irriterad. och jag mer sårad när han inte svarar... de här suger. och alla tycker jag ska glömma andreas. men jag är förvirrad för frst skulle jag vänta på han och sen glömma han och sen ge han tid och bla bla bla..... orka med. visst att tänka på andreas gör att jag gllömmer allt annat skit men samtidigt så gör allt för ont ändå.
men att prata om allt och skriva om de(jag vet att jag är tjatig) gör att de känns bättre.

men men skitsamma för tillfället idag ska jag plugga klart historia saken och sen plugga till religons prov och sen börja plugga till projekt provet. ska även skriva mailet till lindgårdsskolan.

snart fyller jag år!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0