kommer du ihåg mig?

du försvann
du glömde mig
allt var borta och inget fanns kvar
du svek mig men ändå är de du som hatar mig.....




inget blev som de skulle allt blev så fel
glädjen jag kände den försvann de gjprde du med
de du lovade är nu borta.
men allt är bra och jag mår bra idag, jag ler och är glad
jag saknar dig men allt är bra.

men varför rinner tårarna om natten
varför värker de i hjärat
varför tränger jag undan alla känslor
varför vill jag bara ha ett svar

jo för allt är inte okey
allt är inte bra
jag låtsas och spelar och alla tror mig
men i mina ögon döljer sig min hemlighet.

jag saknar våra samtal
jag saknar hur du trodde på mig
jag saknar min kompis
jag saknar att ha någon att prata med
jag saknar dig

men borta är du och inget är kvar
allt jag har kvar är våra minnen

kanske en dag möts vi igen min vän
kanske en dag kan allt bli bra
men du ska veta att ingen kan ta din plats
så min ängel ha de bra....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0