hmmmm?

du är en ängel i mina ögon,något du alltid kommer att va
Med dem 2 vackra ögonen,som alla vill ha
Det är ju självklart,att jag har fallit för dig
Vad jag än säger,så snälla du lita på mig

När jag ser ditt leende,får du mig att rodna till
för att få ha dig kvar för en tid så skulle jag offra mitt liv
mitt hjärta det bankar med dig i mina tankar

vill kunna ge dig en trygghet,och få dig må bra
för att du ska ha det bra,hade jag ofrat allt jag har
1 leende,2 ögon ja du är från en helt annan värld
Och en personlighet,som får mig att sväva iväg

jag vill aldrig svika dig,jag kommer aldrig såra dig
jag vill aldrig lämna dig, så snälla du,lita på mig
riv ut mitt hjärta och sätt det mot ditt bröst
så slit ut mina lungor,och lyssna till min röst
vad som än händer så kommer jag aldrig glömma dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0