detta fält måste fyllas i:P


jag överlevde hedemora ha ha var nog för att jag hade drömmen i hjärnan eller för att jag snackade med jack den enda vettiga människan i fagersta..
så nu har de gått tre veckor sen jag och snackade.. fan tre veckor.
han skrev något i går om att han inte valt för jag sa att han valt bort mig, men okey han har inte valt bort mig men han vägrar ju prata med mig. de är ju så härligt att ha folk som ljuger och sårar en...
och jag hänger upp mig på de här för ni förstår inte men de är komplicerat.....

insåg att allt känns upp och ner just nu!
och jag skulle behöva snacka om allt för att få ordning på allt.
jag vet liksom inte vem jag är längre.
och jag vill fortfarande inte prata om de som hände för ett atg sen som gjorde att
polisen var inblandade och psykolog.
jo en sak ska jag säga och de är de att polisen suger för de har lagtr ner allt för de finns inge bevis..

nu ska jag plugga och sluta tänka ha ha de kommer ju gå bra.


Kommentarer
SANNASANNASANNA

SV: Okej! :) jag sitter och kollar på Sex and the city :):) Ställ gärna en fråga i min frågestund och ha chansen att bli länkad! :)



KRAM

2009-11-01 @ 21:53:18
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
SANNASANNASANNA

Nu ligger dom första svaren på frågestunden uppe!

kolla in oh kolla om din fråga blev utvald :)



Är allt bra idag? :)

KRAM

2009-11-02 @ 10:14:25
URL: http://sannaakarin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0