solen lyser inte!

god morgon.. fast många sover nog. själv väntar jag på att jag ska dela ut tidningar men de är försenade så får vänta. är lite trött men kommer inte kunna sova efter tidningarna för då kommer jag inte orka upp till skolan och de måste jag. jag känner stressen komma nu för jag måste bli klar med nästan alla mina skolarbeten denna vecka så känner stress. så de blir till att verkligen plugga idag och i morgon för då är jag ledig. ska nog plugga lite på bussen när vi ska på kryssning för bussresan tar typ 5 timmar eller något sådant. och sen på söndag när älsklingen åkt hem blir det till att plugga. men nästa helg vecka 22 alltså då ska jag bara njuta av att vara ledig kanske har något skolarbete kvar i svenskan. men nu ska jag på toa och sen ska jag ut med tidngarna så sov gott sverige!

självkänsla gör att vi mår bra men har man dålig självkänsla måår man inte bra. jag vet detta för jag har inte sån bra självbild av mig själv och det gör att jag blir osäker mot andra. men dagar då min självbild ser bra ut då mr jag riktigt bra. jag mår inte jämt dåligt men jag jobbar med att ha en bra självbild. jag blir lätt ledsen och deprimerad och detta beror mcket på hur jag ser mig själv. i situationer ser jag saker och ting som att de är mitt fel. men det är inte lätt för mig heller för i skolan så är jag i stort sett själv, jag ser väl inte smal ut och ser ut som måånga tjejer gör idag men för det behöver folk inte prata skit om mig och säga saker som att jag är världelös och jga kan ingenting och att jag gör allt fel och allt är mitt fel när de inte vet något om mig. jag är en snäll tjej, visst jag är inte perfekt jag är inte snäll jämt men jag är inte falsk jag ståår för mina ååsikter!

så till alla där ute våga vara dig själv!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0