ordinary day

idag. har jag beställt lila hårfärg och palestina sjal.... jag ska nog beställa därifrån fler gånger... hoppas bara de kommer. hoppas min bok kommer snart och att min apengar hinner komma till på fredag så jag kan åka på kryssning.

idag känns allt bättre hemma har liksom fixat sig. och jag vet inte om vi ska ha lorca men jag hoippas för jag älskar henne. men nu ska jag skriva debatt artikel. någon som vill skriva den åt mig?


twilght är de bästa jag vet. jag läste första boken innan den typ ens var känd i sverige och nu är den jätte känd....



Kommentarer
Du vet inte

Heeey



Är du ute efter att läsa en grym och intressant blogg så borde du kolla in min!



Jag behöver inte berätta vilka jag känner eller vad jag gör..



Kolla in den bara!!!

Följ på blogglovin oxå

2009-05-18 @ 20:26:05
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Sara

Tyvärr hade du inte tillräckligt med tur den här gången för att bli en av finalisterna i "Månadens blogg". Deppa inte, istället kan du hjälpa någon annan att vinna tävlingen genom att lägga din röst på din favorit i detta http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/05/nominerade-till-manadens-blogg-i-maj.html inlägg. För att inte missa de kommande tävlingar så får du gärna följa mig via bloglovin så är det lättare att hålla koll på dem (om du inte redan följer mig förståss). Ha det bra!

2009-05-18 @ 23:25:09
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0