hemma igen!

nu har jag kommit hem från barnens dag:D blev tyvärr inga kort tagna för hade fullt upp. kl 9 hade vi tyo upprop vilka som vad där och sen från halv tio har jaf haft fullt upp. jag har varit kissnödig sedan dess med. först stod jag vid tipspromenaden sen stod jag vid hoppborgen för de behövde hjälp där. jag har lekt med barn, tait av och på skor. ja jag har gjort massor, har typ inte ätit heller eller druckit. så nu är jag trött. men de var kul faktiskt. lärde känna lite nys människor från de andra klasserna och fick träffa massor med glada och ledsna barn. men nu är jag trött. vill duscha och sova typ.... men ska läsa lite bloggar och sen ska jag duscha och titta film tror jag,
'
bild på alla barnens dag tröja kommer sen.



Kommentarer
Muffinsmartin

Härligt! ska du se på ESC ikväll nurrå? ;)

2009-05-16 @ 19:13:00
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0