god morgon sverige! 3 maj

fy tusan har knappt sovit något i natt. min granne hade fest och de blev bråk, så en tjej stod utanför och skrek och skrek. de slogs. pappa ringde polisen till slut. och sen vaknade jag till hade precis typ somnat av att en kille skrek till en tjej o my good klockan är kvart i fem. så jag är lite trött just nu. men ska gosa ner mig med älsklingen i sängen för idag åker han hem. får se om vi träffas nästa helg. annars blir det helgen när jag har barnens dag.

blev lite irriterad igår när jag började tänka på att tjejer använder sin sexualitet för att lyckas här i världen....


Kommentarer
Muffinsmartin

Usch vad jobbigt! Du får sova lite på dagen då ;)

2009-05-03 @ 11:06:07
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Anonym

sv: okej, tufft! :D

allt bra idag? =D

2009-05-03 @ 16:27:17
URL: http://decevven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0