god morgon 17/5

jag har ingen aning vem som vann för kollade inte hela, men sverige ägde ändå. men jag försökte somna men kunde inte så jag låg vaken till halv ett så kunde ha kollat ändå. idag händer de inte mycket tänkte dra ner på stan och köpa lite lunch och sen kolla tv och sen blir de till att gå en lång promenad och sen ska jag plugga lite och samtidigt försöka att kolla tv. ska även hinna träna emellan eller om jag ska ta en lite ledig dag i dag kanske. alltså shit känns som jag inte hinner med något fast de är helg och i morgon börjar skolan igen. jippi óm fem dagar åker jag på kryssning:D det ska bli kul. men jag kommer inte kunna blogga förrens jag kommer hem.  men nu ska jag dra ut i den vackra solen,




kolla in denna blogg: änglar
jag grät jätte mycket för de var så vackert..
 man får verkligen en tanke ställare...

önksar bara att de fanns något man kunde göra....
men alla ni där ute som mår dåligt jag lider med er...mitt hjärta brister
när jag vet att ett litet barn dött. välrden är för hemsk ibland och ändå måste vi leva i den




Kommentarer
Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Ja, det är så många saker som kan ta våra barn ifrån oss... tyärr.

2009-05-17 @ 13:40:53
URL: http://mammamelissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0