dålig uppdatering

ha ha nu hra jag blivit lite dålig på att uppdatera min blogg, men spela roll de är ju typ ingen som läser ändå!!!!
men jag har färgat håret i alla fall gjorde de i fredags:D skulle färgat lila men tänkte tat nej mitt hår är för mörkt de kommer inte synas så blonderade håret kansk einte blev helt blont men det såg snyggt ut chh sen hade vi i lila hårfärgen och det är väl inte lila men det är lite lila och blont och rött ser ut som jag har slingor ser okey ut!!!

i helgen var älsklingen här och vi typ hade en slapp helg för jag var alldeleda utmattad av all stress och plugg men sen så gick jag en lång promis med älsklingen och sen gick jah en sjävl. nu sitter jag och ska nog sova snart fast jag planerar vad jag ska göra sommar.

ska bli skönt att slippa skolan!!!

nästa heög drar jag till skbg och ska kanske supa lite:D just ja min syster Linda ska komma nu i veckan, får se hur de blir tror inte jag träffat henne på typ nästan 3 år.......



och jag har inte tagit något kort på min nya hårfärg.....








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0