7/3-09 moster igen!!!

ja just ja för typ en vecka sen blev jag moster så nu har jag en systerdotter som heter wilda och fyller två år i år och en nyfödd liten systerson som heter vendel. de känns väl inget att bli moster mer än att man kanske längtar ännu mer efter en egen liten bebis. blir avis när jag ser alla små ungar. på tal om ungar ja om två veckor är min praktik slut jag längtar faktiskt efter skolan, men när parktiken är slut åker min klass till sälen och jag ska inte med så blir väl att vara ledig.

kollade på en film igår som heter vampyrer en svensk skit film måste jag säga. man fatta ingenting och den var dålig.


hej hopp gummi kopp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0