24/3-09 ge mig vår

ja idag har jag insett på riktigt fullt allvar att jag måste börja träna ordentligt och sluta dricka cola och energi dryck, så jag mår bättre. jag har faktiskt gått typ tre promenader idag:-) och i morgon då ska man ju dela ut tidningar och sen har jag bestämt mig för att gå en lång promenad:-) nu ska jag börja träna på allvar. ska börja ändra saker i mitt liv och sluta röka.

jag ska:
1. börja träna
2. sluta röka
3. sluta se allt så negativt
4. vara mer glad
5. fokuserar på skolan och på mitt och marcus förhållande





så dukitga jag ska försöka göra något åt mitt liv:-) och jag har redan börjat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0