21/3-09 kryssning<3


min dag kl 19:40
idag så har man typ varit seg, har varit på promenad två gånger bara men men...... annars har jag bara kollat tv, lite segt men vad ska man annars göra, jag vet att jag egentligen borde träna mer men va fan just nu orkar man bara inte, man känner sig v'äl lite lat. men nästa vecka då blir det att plugga och träna. och i helgen då blir det att gå till högbyn om de är bra väder vill säga.






om typ 2 månder drar jag på kryssning fy fan vad grymt säger jag bara. då blir de supa som gäller vet du. får väl se vad man mer ska göra på båten men de ska bli skönt att komma i från fagersta bara.......




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0